بهزاد شهبازی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به‌همراه معاون امور توانبخشی و کارشناس‌مسئول این معاونت، از مراکز روزانه توانبخشی_آموزشی مهرگان، بهار بهزیست، گلستان و مرکز کودکان خیابانی بازدید کرد.

به گــزارش روابـط‌عمـومی اداره‌کـل بهـــزیستی استـان کرمانشـــاه؛

شایان ذکر است که بخش‌هایی از برنامه‌ی بازدید مدیرکل از مراکز تحت نظارت بهزیستی، باحضور مسئولان و کارشناسان حوزه حراست و معاونت امور اجتماعی بهزیستی استان صورت گرفت.

گفتنی است که مرکز روزانه توانبخشی_آموزشی سالمندان "مهرگان" مرد، به تعداد ۱۰۰ نفر از افراد سالخورده، خدمات کاردرمانی، روان‌شناسی و خدمات پزشکی و پرستاری، فعالیت‌های ورزشی و هنری از قبیل؛ گیوه‌بافی، چرم‌دوزی، نقاشی، موسیقی و شعرخوانی را به‌صورت رایگان ارائه می‌دهد.

همچنین، مرکز توانبخشی_آموزشی افراد دارای معلولیت جسمی_حرکتی "بهار بهزیست"، به تعداد ۳۳ نفر از معلولان خدمات کاردرمانی، فیزیوتراپی، گفتاردرمانی، آموزشی، روان‌شناسی و فعالیت‌های هنری و ورزشی را به‌صورت یارانه‌ای ارائه می‌کند.

کارگاه تولیدی_حمایتی "گلستان" نیز، به تعداد ۴۳ نفر از بانوان دارای معلولیت، فعالیت‌های حرفه‌ای از قبیل؛ چرم‌دوزی و خیاطی توسط استاد کاران و همچنین دیگر خدمات توانبخشی از قبیل کاردرمانی و روان‌شناسی را ارائه می‌دهد.

در مرکز گلستان، افراد پس‌از کسب مهارت و اخذ گواهی فنی‌وحرفه‌ای می‌توانند اقدام به دریافت تسهیلات اشتغال و ایجاد کسب و کار نمایند.

طی بازدیدهای صورت‌گرفته، نحوه خدمت‌رسانی به جامعه هدف و دفاتر نیروهای تخصصی مراکز مورد بررسی قرار گرفت و راهنمایی‌های لازم در جهت ارتقاء سطح کیفی مراکز ارائه شد.


بـرای پیوستـن به کانـال اداره‌کل بهـــزیستی استـان کرمانشــاه در پیام‌رسان ایتــا، اینجــــا را لمس کنیـد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد